-10% z kodem: PROMO10 -10% z kodem: PROMO10 -10% z kodem: PROMO10 -10% z kodem: PROMO10 ŁAGODNIK -30% z kodem: BLACKFRIDAY25 ŁAGODNIK -30% z kodem: BLACKFRIDAY25 ŁAGODNIK -30% z kodem: BLACKFRIDAY25 -10% z kodem: PROMO10 -10% with code: PROMO10 -10% z kodem: PROMO10 -10% z kodem: PROMO10
Dodatkowe informacje o produkcie
Warsztaty w tematyce emocji u dzieci z ADHD i ich regulacji, które odpowiedzą na najtrudniejsze pytania, czyli - jak sobie z nimi radzić, jakie są metody, jakie są techniki wyciszenia i wiele innych. Po złożeniu zamówienia otrzymujesz natychmiastowy dostęp do nagrania, które jest dla Ciebie udostępnione dożywotnio.
CZEGO DOWIESZ SIĘ NA WARSZTATACH?
1. JAK DZIAŁA MÓZG DZIECKA Z ADHD
Porozmawiamy o niedojrzałości układu nerwowego, roli dopaminy, funkcjach wykonawczych i o tym, dlaczego dziecko tak często „wpada” w przeciążenie. Zrozumiesz, skąd bierze się trudność z hamowaniem impulsów.
2. CO LEŻY U PODŁOŻA ZACHOWAŃ AGRESYWNYCH
Przejdziemy przez wszystkie kluczowe czynniki: neurobiologię, funkcje wykonawcze, przeciążenie sensoryczne, frustrację, zmęczenie, brak poczucia wpływu, lęk i nadmiar bodźców. Pokażę Ci, dlaczego to nie jest „złośliwość” ani „wychowanie”, tylko przeciążony układ nerwowy.
3. ROLA SENSORYKI I PROFILU SENSORYCZNEGO
Wyjaśnię, jak konkretne cechy sensoryczne dziecka wpływają na jego pobudzenie, rozdrażnienie i zachowanie. Zobaczysz, dlaczego to, co dla dorosłego jest „niczym”, dla dziecka może być nie do zniesienia.
4. SKĄD BIERZE SIĘ FRUSTACJA I DLACZEGO TAK SZYBKO NARASTA
Poznasz czynniki budujące frustrację: brak dopasowania wymagań, trudności z przełączaniem się, spadki dopaminy, chaos środowiska, przestymulowanie. Zobaczysz, dlaczego dziecko tak źle reaguje na presję, polecenia i „musisz”.
5. DLACZEGO DZIECKO NIE RADZI SOBIE Z WYMAGANIAMI
Omówimy, dlaczego część oczekiwań dorosłych jest dla dziecka neurologicznie nieosiągalna w danym momencie. I jak dostosować wymagania, żeby wspierać rozwój, a nie pogłębiać stres.
6. JAK REGULOWAĆ EMOCJE DZIECKA I OBNIŻAĆ NAPIĘCIE
Poznasz proste, realne techniki wyciszające i regulujące, które działają na układ nerwowy: techniki proprioceptywne, rytm, oddech, przerwy sensoryczne, „koła ratunkowe” na kryzys.
7. JAK WRACAĆ DO WYMAGAŃ W SPOSÓB, KTÓRY NIE WYWOŁA KOLEJNEJ EKSPLOZJI
Porozmawiamy o stopniowaniu oczekiwań, budowaniu poczucia wpływu, odbudowywaniu samodzielności i odporności na wysiłek – krok po kroku, w tempie dziecka. 8. CO RODZIC MOŻE ZROBIĆ TU I TERAZ Na końcu wspólnie zastanowimy się nad konkretnymi zmianami, które możesz wprowadzić w codzienności: w domu, w komunikacji, w rytmie dnia, w sposobie reagowania na trudne zachowania.
Obserwuj nas na social media